Додавання гумової крихти зі старих автошин підвищує пружність шарів дорожнього одягу і знижує ризик виникнення і поширення тріщин
За даними Мельбурнського королівського інституту технологій, додавання гумової крихти зі старих автошин підвищує пружність шарів дорожнього одягу і знижує ризик виникнення і поширення тріщин
Перероблені будівельні відходи та подрібнені в крихту старі автомобільні шини можна використовувати в дорожньому будівництві.
Результати останніх досліджень, проведених в Австралії, свідчать про те, перероблений брухт цегляної кладки від демонтажу та знесення споруд і подрібнені в крихту старі автошини можна додавати в суміш для влаштування дорожньої основи.
Згідно з даними, отриманими в ході досліджень, проведених Мельбурнським королівським інститутом технологій (RMIT), з цих матеріалів можна отримати шляхом змішування в певному співвідношенні гранулят, який відповідає вимогам до безпеки при проектуванні дорожніх покриттів і підходить для будівництва нижніх шарів дорожнього одягу.
Крім того, використання цих вторинних матеріалів допоможе частково розв’язувати проблему утилізації будівельних відходів і старих автошин. Дослідження показали, що оптимальна суміш містить близько 99,5% перероблених будівельних відходів і 0,5% гумової крихти.
Поряд з тим, що перероблені будівельні відходи та сміття від демонтажу і знесення вже протягом деякого часу допускаються до використання в будівництві, дослідження показують, що додавання гумової крихти зі старих автомобільних шин дійсно допомагає поліпшити механічні властивості нижніх шарів дорожнього одягу.
Група дослідників довела, що отриманий в результаті змішування переробленого брухту цегляної кладки та гумової крихти з автошин матеріал демонструє хороші міцні характеристики, відмінну деформаційну стійкість і динамічні властивості. Комбінований матеріал здатний витримувати великі навантаження, має низьку садибу і є водо- і кислотостійким. Найважливіше значення має те, що завдяки наявності гумової крихти підвищується пружність дорожньої основи. Це означає зниження ризику поширення тріщини у шари дорожньої основи. І оскільки виникнення і поширення тріщини у нижніх шарах дорожнього одягу є основною причиною руйнування дорожньої основи, останній фактор підкреслює цінність матеріалу.
Підпишись на нашу розсилку
Дайджест головних новин, презентації обладнання, огляди заходів і багато іншого.
* Ці поля обов'язкові для заповнення.
0