Нова полегшена дорожня фреза від компанії Bomag

Обладнання Стaттi

27 Гру 2021, 09:00

eye-icon

41

comment-icon

0

Компанія Bomag, що спеціалізується на виробництві дорожньо-будівельних машин, випустила на ринок нову холодну дорожню фрезу BM/65.

Нова дорожня фреза BM 2000/65 компанії Bomag являє собою дорожню холодну фрезу двометрового класу, що пропонує переваги полегшеної компактної конструкції
Нова дорожня фреза BM 2000/65 компанії Bomag являє собою дорожню холодну фрезу двометрового класу, що пропонує переваги полегшеної компактної конструкції

При робочій масі 27 тонн, дорожня фреза BM 2000/65 є найлегшою дорожньою фрезою серед пропонованих в цей час двометрових фрез. Як пояснила компанія, невелика робоча маса машини була досягнута шляхом полегшеної конструкції машини та зменшення довжини транспортувального пристрою. Ці конструктивні особливості робить нову дорожню фрезу більш гнучкою в застосуванні. За інформацією компанії, нова фреза відрізняється високою ефективністю, простотою в експлуатації та високим рівнем безпеки.

Продуктивність дорожньої фрези залежить від роботи всіх компонентів. Оператору доводиться контролювати параметри всіх компонентів, від ріжучої крайки до конвеєрної стрічки, зі свого робочого місця, розташованої нагорі машини. Тому конструкція нової дорожньої фрези BM/65 була оптимізована з урахуванням поліпшення оглядовості. Вузька передня частина машини, а також оптимальне положення платформи оператора дозволяють поліпшити точність виконання операцій і підвищити рівень безпеки. Завдяки плоскій конфігурації задньої частини машини покращилася задня оглядовість і підвищилася безпека при маневруванні. Система камер забезпечує видимість у місцях, які знаходяться поза зоною прямої видимості з платформи оператора. Сама платформа управління може зміщуватися вправо і вліво на 200 мм, що дозволяє оператору бачити праву ріжучу крайку і бічну плиту.

Нова дорожня фреза оснащена двома кольоровими дисплеями, на які виводяться всі необхідні відомості про виконувані операції та робочі параметри машини. Візуальне представлення даних виконано так, щоб інформацію можна було легко зрозуміти. Модульна конструкція машини полегшує сервісне обслуговування і ремонт усіх систем
Нова дорожня фреза оснащена двома кольоровими дисплеями, на які виводяться всі необхідні відомості про виконувані операції та робочі параметри машини. Візуальне представлення даних виконано так, щоб інформацію можна було легко зрозуміти. Модульна конструкція машини полегшує сервісне обслуговування і ремонт усіх систем

Компактне виконання машини забезпечує радіус повороту всього 1,7 м, додатково підвищуючи маневровість дорожньої фрези. За заявою компанії Bomag, нова фреза має найменший радіус фрезерування в класі двометрових машин. Машина оснащена сучасним конвеєром, що має кут повороту 130 °. Це дозволяє використовувати машину для видалення дорожнього покриття на невеликих заокруглених ділянках і без проблем завантажувати знятий матеріал у вантажний автотранспорт.

Невелика експлуатаційна маса у 27 тонн була досягнута шляхом полегшеної конструкції машини та фрезерного барабана. Мала вага машини підвищує її універсальність і спрощує процедуру узгодження перевезення машини автомобільними дорогами. Якщо потрібна велика робоча маса, передбачена можливість збільшення маси внаслідок додавання додаткового баласту до 1,8 тонни.

У складеному стані конвеєр дорожньої фрези BM/65 на 650 мм коротший, ніж в інших дорожніх фрез двометрового класу, що додатково спрощує транспортування машини.

У новій системі керування простіше і швидше знайти налаштування машини, а також легко вибрати та використовувати датчики та допоміжні системи. Вся необхідна інформація показуватимуся на двох міцних повноколірних дисплеях.

Машина оснащена економічним шестициліндровим двигуном потужністю 477 кВт, що відповідає вимогам екологічних стандартів Stage V і Tier 4 Final.

Важливою особливістю нової дорожньої фрези є ефективна конструкція фрезерного барабана з системою змінних різцетримачів BMS15L, яка дозволяє економити 20% палива і продовжити термін служби різців.

Нова дорожня фреза оснащена двома кольоровими дисплеями, на які виводяться всі необхідні відомості про виконувані операції та робочі параметри машини. Візуальне представлення даних виконано так, щоб інформацію можна було легко зрозуміти. Модульна конструкція машини полегшує сервісне обслуговування і ремонт усіх систем
Нова дорожня фреза оснащена двома кольоровими дисплеями, на які виводяться всі необхідні відомості про виконувані операції та робочі параметри машини. Візуальне представлення даних виконано так, щоб інформацію можна було легко зрозуміти. Модульна конструкція машини полегшує сервісне обслуговування і ремонт усіх систем

Холодна дорожня фреза BM/65 оснащена фірмовою інноваційною системою знепилення Ion Dust Shield. Система Ion Dust Shield дозволяє за допомогою електричного заряду пов’язувати дрібні частинки пилу розміром менше ніж 10 мкм в більш великі частинки, забезпечуючи більш чисте повітря і захищаючи робітників і перехожих. Завдяки системі Ion Dust Shield кількість дрібних твердих частинок у повітрі, що утворюються при руйнуванні асфальту, зменшується на 80%, що підтверджено випробуваннями Інституту дослідження небезпечних речовин (IGF) при Рурському університеті. Система Ion Dust Shield дозволяє значно знизити забруднення повітря дрібним пилом, що утворюється під час фрезерування. Удосконалена система ущільнень і зносостійка конструкція забезпечують для оператора робоче середовище з особливо низьким вмістом пилу.

Місткість водяного бака становить 3250 літрів, а двосекційна конструкція штанги з розпилювальними форсунками дозволяє оптимізувати витрату води, скорочення її втрати.

Для зручності обслуговування машини доступ до системи водяного зрошення, блоку гідравлічних клапанів, приводу для фрезерного барабана і масляного фільтра передбачений через чотири легкодоступних лючки для обслуговування. Заміна двигуна і гідравлічних фільтрів здійснюється безпечно і зручно з платформи оператора. Модульна конструкція машини дозволяє перевіряти, виконувати техобслуговування і заміну кожного компонента окремо. Завдяки цьому скорочує час на діагностику, обслуговування та ремонт. Заправляти машину дизельним паливом і реагент AdBlue можна, не залишаючи платформу оператора.

Передає Інформаційний портал Заповнювачі

Підпишись на нашу розсилку

Дайджест головних новин, презентації обладнання, огляди заходів і багато іншого.

*

* Ці поля обов'язкові для заповнення.

Advertisement

Матеріали по темі

Використання електричних водовідливних насосів Tsurumi в кар'єрі

Використання електричних водовідливних насосів Tsurumi в кар'єрі

Ухваливши рішення замінити чинне внутрішньомайданне дизельне обладнання для відкачування води на електричний занурювальний високонапірний насос серії GSZ японської компанії Tsurumi

22 Лют 2022, 10:00

eye-icon

41

comment-icon

0

Не тільки підіймач: телескопічні навантажувачі та обладнання MB Crusher

Не тільки підіймач: телескопічні навантажувачі та обладнання MB Crusher

Як перетворити телескопічний навантажувач на справжню дробарку

16 Лют 2022, 14:15

eye-icon

24

comment-icon

0

Ще раз про вигоди раціонального використання водних ресурсів для гірничодобувних підприємств

Ще раз про вигоди раціонального використання водних ресурсів для гірничодобувних підприємств

Все більше розробників кар'єрів приходять до розуміння того, яку велику роль відіграє повторне використання виробничих стічних вод у підвищенні ефективності виробництва, зниженні витрат, пов'язаних з отриманням дозволів на водокористування, і в підвищенні ефективності інвестиційних вкладень.

16 Лют 2022, 10:00

eye-icon

30

comment-icon

0

Advertisement