Wirtgen W 380 CRi: особливості використання технології холодного ресайклінгу

Стaттi Технології

21 Кві 2020, 11:36

eye-icon

240

comment-icon

0

“ЗАПОВНЮВАЧІ” писали про те, що нова холодна фреза-ресайклер Wirtgen W 380 CRi стала найпотужнішою у світі. У цьому матеріалі більш докладно розповідаємо про нюанси та особливості використання технології холодного ресайклінгу на новому обладнанні. 

Wirtgen стверджує, що нові холодні ресайклери дозволяють досягти високої продуктивності

Wirtgen розробила високопродуктивний холодний ресайклер W 380 CRi для задоволення потреби у високопродуктивному агрегаті для ремонту доріг, які потребують відновлення конструкції дорожнього одягу.

Ресайклер нової конструкції відрізняється високою продуктивністю. Він дозволяє виконати роботи по відновленню дорожнього покриття в коротші терміни, з меншими витратами та більш якісно у порівнянні з попередніми моделями.

Технологія холодного ресайклінгу полягає у використанні старого асфальтобетонного покриття як компонента нового. Попит на це рішення ще більше зростатиме у майбутньому. При використанні технології холодного ресайклінгу, асфальтове покриття знімається пошарово або повністю, в залежності від рівня пошкодження дорожнього одягу.

Ресайклінг за методом in-place

Однією із головних переваг технології є те, що всі роботи проводяться на місці, без підвозу додаткових будівельних матеріалів. Це дозволяє максимально зменшити використання нових матеріалів, а також кількість вироблених відходів.

Цю роботу виконують за допомогою спеціальних машин у складі дорожньо-будівельної колони, які проводять ресайклінг по всій ширині дорожнього покриття за один прохід. Безпосередньо на місці виконання робіт, у суміш, яка містить фрезерований матеріал існуючого дорожнього покриття, додають в’яжуче і відразу ж виконують укладання нового дорожнього покриття.

При робочій ширині 3,2; 3,5 і 3,8 метра, новий холодний ресайклер W 380 CRi компанії Wirtgen забезпечує глибину фрезерування для більшості застосувань від 100 до 300 мм. При цьому в ресайклері фрезерований матеріал гранулюється і, після додавання в’яжучого, перетворюється в однорідну суміш. У якості в’яжучого матеріалу може використовуватися цемент, бітумна емульсія або спінений бітум.

Маючи продуктивність змішування до 800 тонн на годину, машина може подавати в приймальний бункер асфальтоукладача величезну кількість відновленого матеріалу за допомогою поворотного конвеєра з регульованою висотою, який чіпляється позаду машини. Це дозволяє відновлювати довгі ділянки дороги за один день.

У гусеничних ресайклерах Wirtgen використовується технологія попутного фрезерування. Це спосіб, коли фрезерний і змішувальний барабани обертаються синхронно, був розроблений багато років назад. Як стверджує компанія, цей технічний спосіб дозволяє змінювати розмір фракцій, що переробляється, особливо в разі крихкого, старого або верхнього шару асфальтобетону.

Дорожнє покриття, відновлене із застосуванням технології холодного ресайклінгу, має відповідати тим самим вимогам до довговічності, що і дороги, спроєктовані і побудовані з використанням традиційних методів.

Лабораторні дослідження на місці

Компанія Wirtgen, розробила власне лабораторне обладнання, озброївши підрядників рішеннями, що гарантують рентабельність і екологічність. Як результат, новий ресайклер дозволяє не тільки визначити ідеальний склад регенерованого асфальтового покриття (РАП), але і безпосередньо виконати аналіз його якості та властивостей.

Для цього проводяться випробування зразків нового покриття на міцність при розколюванні і на тривісне стиснення. Лабораторне обладнання дозволяє також визначити якість спіненого бітуму ще перед початком робіт по відновленню дорожнього покриття.

Ресайклінг зі спіненим бітумом 

Холодний ресайклінг, особливо зі спіненим бітумом, стає все більш популярним серед замовників і дорожньо-будівельних компаній. При використанні цієї технології, спінений бітум додається у фрезерований матеріал безпосередньо на місці. Отримана нова суміш, яка містить бітум, відома як стабілізований бітумом матеріал (BSM). Після остаточного ущільнення, такий матеріал демонструє тривалу і надзвичайно високу несучу здатність.

У довгостроковій перспективі, у шарі, отриманому методом холодного ресайклінгу, адгезія бітуму до мінеральних складових BSM запобігає утворенню тріщин. Отримані таким способом шари дорожнього покриття утворюють міцну основу для отаточного шару асфальту невеликої товщини.

Економія часу та ресурсів

Ще однією перевагою технології холодного ресайклінгу є можливість економії енергоносіїв при переробці матеріалу. Не потрібно сушити або нагрівати інертні матеріали. Це означає, що можна заощадити до 10-12 літрів палива на тонну матеріалу в порівнянні з традиційними методами відновлення покриття.

Якість і економічна доцільність — ключові характеристики сучасної технології холодного ресайклінгу з Wirtgen 

Оскільки суть методу полягає у повторному використанні матеріалу існуючого дорожнього покриття, необхідність перевезення будівельних матеріалів скорочується приблизно на 90%. Разом з тим, компанії можуть скоротити споживання ресурсів на 90%, а також повністю виключити необхідність утилізації матеріалів.

У результаті значно знижуються витрати палива і зменшується обсяг викидів CO2. І, що найбільш важливо, метод холодного ресайклінгу дозволяє скоротити використання в’яжучих на 50%, що становить значну економію коштів.

Оскільки РАП відразу ж переробляється, а пов’язана з ним логістика надзвичайно економічна, холодний ресайклінг на місці означає, що проекти можуть бути завершені набагато швидше, ніж за допомогою традиційних методів відновлення дорожнього покриття.

Все обладнання, яке потрібне для процесу відновлення дорожнього покриття може вміститися на ширині всього однієї смуги руху. Разом з тим, укладання відновленого дорожнього покриття можна виконувати відразу ж після завершення процесу ущільнення.

Додаткові опції

На додаток до моделей W 380 CRi Stage 5/Tier 4 Final і W 380 CR Tier 2, нове покоління ресайклерів Wirtgen включає W 240 CRi Stage 5 / Tier 4 Final і W 240 CR Tier 2.

Ресайклери W 240 CRi і W 240 CR можуть бути оснащені вбудованими розсувними вигладжувальними плитами AB 375 T, що забезпечують максимальну робочу ширину 2,35 м. Всі чотири машини холодного ресайклінгу можуть також використовуватися в якості високопродуктивних холодних фрез з технологією зустрічного фрезерування.

Джерело: www.worldhighways.com

Підпишись на нашу розсилку

Дайджест головних новин, презентації обладнання, огляди заходів і багато іншого.

*

* Ці поля обов'язкові для заповнення.

Залишити коментар:

Advertisement

Скреперы K-Tec

Матеріали по темі

Інтелектуальна безпілотна спецтехніка: тести і перспективи

Інтелектуальна безпілотна спецтехніка: тести і перспективи

Розповідаємо про перспективи роботизації будівельної та землерийної техніки. Інтелектуальні навантажувачі та екскаватори, яким не потрібен водій.

25 Лис 2020, 12:23

eye-icon

33

comment-icon

0

Нові технології і матеріали, які застосовуються у дорожньому будівництві в Україні

Нові технології і матеріали, які застосовуються у дорожньому будівництві в Україні

У 2020 році на українських дорогах застосовують безліч нових технологій і методів. Деякі з них - вперше. Майданчиком для впровадження інновацій стало виконання програми "Велике будівництво". Віброрезонансна деструктурізація, укочюваний бетон, використання шлаків, ущільнення бетону віброрейкою - розповідаємо про технології, які застосовують на дорогах України.

8 Лис 2020, 21:27

eye-icon

115

comment-icon

0

Trimble та Boston Dynamics вчать робопеса працювати на будмайданчиках

Trimble та Boston Dynamics вчать робопеса працювати на будмайданчиках

Спільна команда фахівців Trimble і Boston Dynamics працює над створенням рішення, яке дозволить використовувати робопеса Spot на будівельних майданчиках.

23 Жов 2020, 10:08

eye-icon

55

comment-icon

0

Advertisement