Випробування сучасної технології ущільнення асфальтобетонного покриття від BOMAG
При реалізації великого інфраструктурного проєкту в Німеччині провідна німецька будівельна компанія Max Bögl, що бере участь у проєкті в якості підрядника, і німецько-французька компанія-виробник дорожньо-будівельних машин BOMAG провели ряд спільних експлуатаційних випробувань гібридного дорожнього катка BW 174 Hybrid і системи BOMAG.
Проєкт планується завершити наприкінці 2021 року. В рамках проєкту, на транспортній розв’язці Фюрт-Ерланген під Нюрнбергом буде укладено в цілому 300 000 м асфальту. Для влаштування дорожнього покриття на ділянці автобану A3 довжиною 2,4 км буде використовуватися дренувальний асфальтобетон, а на ділянці автобану A73 довжиною 2,3 км – малошумний щебенево-мастичний асфальтобетон. Це один з найбільших інфраструктурних проєктів в Німеччині, і підрядник Max Bögl вибрав для реалізації проєкту новітню технологію ущільнення від BOMAG.
Пристрій дорожньої розв’язки Фюрт-Ерланген є частиною проєкту з розширення до шести смуг руху автобану A3 на ділянці між шляхопроводом Бібельрід, який розташований недалеко від Вюрцбурга, і розв’язкою Фюрт-Ерланген. Щоб знизити інтенсивність руху, мости-шляхопроводи, що ведуть з автобану A3 на автобан A73 в напрямку від Вюрцбурга і Нюрнберга, планується розширити на дві додаткових смуги. Для цієї мети, наклепові виконання дорожньої розв’язки змінюють на конструкцію нового типу: міст-шляхопровід і проїзд під полотном дороги. Після завершення проєкту потік транспортних засобів з Ерлангена в напрямку Регенсбурга проходитиме через шляхопровід без злиття потоків або кільцевих площ.
Серед переваг тандемного гібридного котка BW 174 AP AM Hybrid – висока паливна економічність, низький рівень викидів і висока продуктивність. Завдяки гібридному приводу дорожній каток BW 174 AP Hybrid працює тихіше та економічніше. Крім того, вбудований гідроакумулятор дозволяє накопичувати енергію, щоб впоратися з короткочасними піковими навантаженнями. Гідроакумулятор здатний генерувати до 20 кВт додаткової потужності, що відповідає загальній потужності 75 кВт, рівній потужності двигунів на традиційних дорожніх ковзанках. У режимі «штовхання» гідроакумулятор заряджається без використання зовнішнього джерела енергії. Використання дизельного двигуна з оптимізованими характеристиками, гідроакумулятора, системи автоматичного контролю ущільнення Asphalt Manager і системи BOMAG в тандемному катку перетворило машину на високоефективне рішення, призначене для високоякісного ущільнення асфальтобетонних покриттів. Високоефективне рішення від компанії BOMAG в дії можна побачити на будівництві дорожньої розв’язки Фюрт-Ерланген.
Система BOMAG була розроблена компанією BOMAG, щоб зробити роботу операторів дорожніх котків більш точною та ефективною. Цей безплатний додаток можна встановити так само як і будь-який інший додаток на мобільному пристрої з ОС Android. Компанія заявляє, що її мобільне рішення показує в реальному часі ділянки з уже ущільненим дорожнім покриттям або з покриттям, яке необхідно ущільнити, а також координати місця розташування машини на дорожній ділянці. Система допомагає оператору дорожнього котка більш ефективно керувати своїм робочим часом, підвищує паливну ефективність і зменшує знос машини.
Для проведення випробувань гібридний дорожній коток був оснащений зовнішнім приймачем GPS-сигналу для отримання даних про переміщення машини. Окремий приймач GPS-сигналу був встановлений на даху кабіни та підключений до планшетного ПК через Bluetooth. Для прямого порівняння, на гібридному тандемному котку був встановлений другий планшетний ПК. У цьому випадку положення машини визначали за допомогою приймача GPS-сигналу, вбудованого в ПК. Цей метод також застосували на трьох інших тандемних котках.
Експлуатаційні випробування проводилися у звичайних умовах укладання дорожнього покриття в нічний час доби. Силами підрядника було виконано укладання та ущільнення близько 3000 тонн основи дорожнього одягу. У перші години випробувань результати вимірювань постійно відстежувалися.
Точність координат переміщуваного гібридного дорожнього катка, що визначається за допомогою зовнішнього приймача GPS-сигналу, склала близько 150 мм. Визначення координат місця розташування через приймач GPS-сигналу, вбудований в планшетний ПК, призводило до відхилень, що становлять від 2 до 3 метрів, забезпечуючи лише приблизну орієнтацію. Візуалізація результатів роботи в поєднанні з даними про місце розташування ковзанки дуже допомагає операторам у роботі, оскільки зорова орієнтація в нічний час може бути виснажливою і неточною.
Для будмайданчика, оснащеного засобами зв’язку з інтернетом і навігації, достатньо мати планшетний ПК з SIM-картою і встановлену систему BOMAG. В цей час компанія BOMAG здійснює впровадження хмарного рішення, яке спростить роботу з системою і зробить її більш прозорою для всіх сторін, що беруть участь у процесі будівництва, а також забезпечить більш надійне документування. Це дає можливість інтегрувати в систему асфальтобетоноукладач, який зможе відправляти координати свого маршруту і температуру суміші дорожнім каткам. Як результат, всі оператори буд техніки, підключеної до мережі Інтернет і навігаційної мережі будуть мати можливість переглядати дані по всьому проєкту і/або поточному етапу будівельних робіт. Для цього не потрібне додаткове програмне забезпечення. Ще однією перевагою є відсутність необхідності встановлювати додаткове програмне забезпечення, оскільки додаток працює в Web-браузері. Своєю чергою, це дозволяє здійснювати повне документування процесу і виконувати комплексний аналіз ходу і результатів робіт.
Передає Інформаційний портал Заповнювачі
Підпишись на нашу розсилку
Дайджест головних новин, презентації обладнання, огляди заходів і багато іншого.
* Ці поля обов'язкові для заповнення.
0