Випробування сучасної технології ущільнення асфальтобетонного покриття від BOMAG

Стaттi Технології

14 Кві 2021, 10:19

eye-icon

34

comment-icon

0

При реалізації великого інфраструктурного проєкту в Німеччині провідна німецька будівельна компанія Max Bögl, що бере участь у проєкті в якості підрядника, і німецько-французька компанія-виробник дорожньо-будівельних машин BOMAG провели ряд спільних експлуатаційних випробувань гібридного дорожнього катка BW 174 Hybrid і системи BOMAG.

Використання нової технології BOMAG допомагає прискорити темпи дорожньо-будівельних робіт на ключовій транспортній розв'язці під Нюрнбергом
Використання нової технології BOMAG допомагає прискорити темпи дорожньо-будівельних робіт на ключовій транспортній розв’язці під Нюрнбергом

Проєкт планується завершити наприкінці 2021 року. В рамках проєкту, на транспортній розв’язці Фюрт-Ерланген під Нюрнбергом буде укладено в цілому 300 000 м асфальту. Для влаштування дорожнього покриття на ділянці автобану A3 довжиною 2,4 км буде використовуватися дренувальний асфальтобетон, а на ділянці автобану A73 довжиною 2,3 км – малошумний щебенево-мастичний асфальтобетон. Це один з найбільших інфраструктурних проєктів в Німеччині, і підрядник Max Bögl вибрав для реалізації проєкту новітню технологію ущільнення від BOMAG.

Пристрій дорожньої розв’язки Фюрт-Ерланген є частиною проєкту з розширення до шести смуг руху автобану A3 на ділянці між шляхопроводом Бібельрід, який розташований недалеко від Вюрцбурга, і розв’язкою Фюрт-Ерланген. Щоб знизити інтенсивність руху, мости-шляхопроводи, що ведуть з автобану A3 на автобан A73 в напрямку від Вюрцбурга і Нюрнберга, планується розширити на дві додаткових смуги. Для цієї мети, наклепові виконання дорожньої розв’язки змінюють на конструкцію нового типу: міст-шляхопровід і проїзд під полотном дороги. Після завершення проєкту потік транспортних засобів з Ерлангена в напрямку Регенсбурга проходитиме через шляхопровід без злиття потоків або кільцевих площ.

Компанія Max Bögl є клієнтом BOMAG протягом вже багатьох років. З метою підвищення якості дорожнього покриття та підвищення продуктивності робіт компанія тестує два інноваційних продукти BOMAG: двовальцевий коток з кермовим керуванням BW 174 AP Hybrid, оснащений системою Asphalt Manager, і систему BOMAG.

Серед переваг тандемного гібридного котка BW 174 AP AM Hybrid – висока паливна економічність, низький рівень викидів і висока продуктивність. Завдяки гібридному приводу дорожній каток BW 174 AP Hybrid працює тихіше та економічніше. Крім того, вбудований гідроакумулятор дозволяє накопичувати енергію, щоб впоратися з короткочасними піковими навантаженнями. Гідроакумулятор здатний генерувати до 20 кВт додаткової потужності, що відповідає загальній потужності 75 кВт, рівній потужності двигунів на традиційних дорожніх ковзанках. У режимі «штовхання» гідроакумулятор заряджається без використання зовнішнього джерела енергії. Використання дизельного двигуна з оптимізованими характеристиками, гідроакумулятора, системи автоматичного контролю ущільнення Asphalt Manager і системи BOMAG в тандемному катку перетворило машину на високоефективне рішення, призначене для високоякісного ущільнення асфальтобетонних покриттів. Високоефективне рішення від компанії BOMAG в дії можна побачити на будівництві дорожньої розв’язки Фюрт-Ерланген.

Підрядник використовував останні версії систем від BOMAG
Підрядник використовував останні версії систем від BOMAG

Система BOMAG була розроблена компанією BOMAG, щоб зробити роботу операторів дорожніх котків більш точною та ефективною. Цей безплатний додаток можна встановити так само як і будь-який інший додаток на мобільному пристрої з ОС Android. Компанія заявляє, що її мобільне рішення показує в реальному часі ділянки з уже ущільненим дорожнім покриттям або з покриттям, яке необхідно ущільнити, а також координати місця розташування машини на дорожній ділянці. Система допомагає оператору дорожнього котка більш ефективно керувати своїм робочим часом, підвищує паливну ефективність і зменшує знос машини.

Для проведення випробувань гібридний дорожній коток був оснащений зовнішнім приймачем GPS-сигналу для отримання даних про переміщення машини. Окремий приймач GPS-сигналу був встановлений на даху кабіни та підключений до планшетного ПК через Bluetooth. Для прямого порівняння, на гібридному тандемному котку був встановлений другий планшетний ПК. У цьому випадку положення машини визначали за допомогою приймача GPS-сигналу, вбудованого в ПК. Цей метод також застосували на трьох інших тандемних котках.

Експлуатаційні випробування проводилися у звичайних умовах укладання дорожнього покриття в нічний час доби. Силами підрядника було виконано укладання та ущільнення близько 3000 тонн основи дорожнього одягу. У перші години випробувань результати вимірювань постійно відстежувалися.

Точність координат переміщуваного гібридного дорожнього катка, що визначається за допомогою зовнішнього приймача GPS-сигналу, склала близько 150 мм. Визначення координат місця розташування через приймач GPS-сигналу, вбудований в планшетний ПК, призводило до відхилень, що становлять від 2 до 3 метрів, забезпечуючи лише приблизну орієнтацію. Візуалізація результатів роботи в поєднанні з даними про місце розташування ковзанки дуже допомагає операторам у роботі, оскільки зорова орієнтація в нічний час може бути виснажливою і неточною.

Для будмайданчика, оснащеного засобами зв’язку з інтернетом і навігації, достатньо мати планшетний ПК з SIM-картою і встановлену систему BOMAG. В цей час компанія BOMAG здійснює впровадження хмарного рішення, яке спростить роботу з системою і зробить її більш прозорою для всіх сторін, що беруть участь у процесі будівництва, а також забезпечить більш надійне документування. Це дає можливість інтегрувати в систему асфальтобетоноукладач, який зможе відправляти координати свого маршруту і температуру суміші дорожнім каткам. Як результат, всі оператори буд техніки, підключеної до мережі Інтернет і навігаційної мережі будуть мати можливість переглядати дані по всьому проєкту і/або поточному етапу будівельних робіт. Для цього не потрібне додаткове програмне забезпечення. Ще однією перевагою є відсутність необхідності встановлювати додаткове програмне забезпечення, оскільки додаток працює в Web-браузері. Своєю чергою, це дозволяє здійснювати повне документування процесу і виконувати комплексний аналіз ходу і результатів робіт.

Передає Інформаційний портал Заповнювачі

Підпишись на нашу розсилку

Дайджест головних новин, презентації обладнання, огляди заходів і багато іншого.

*

* Ці поля обов'язкові для заповнення.

Advertisement

Матеріали по темі

Сучасні системи СВКО для важкої техніки стають все розумнішими та «електричними»

Сучасні системи СВКО для важкої техніки стають все розумнішими та «електричними»

У міру електрифікації позашляхової техніки та оснащення машин функціями, що забезпечують їх взаємодію з іншими машинами та пристроями, зростають вимоги, що пред'являються до таких систем, як системи СВКО.

18 Лют 2022, 10:00

eye-icon

36

comment-icon

0

На якому етапі зараз знаходиться розробка інтелектуальної концепції будівельного майданчика Concept-X

На якому етапі зараз знаходиться розробка інтелектуальної концепції будівельного майданчика Concept-X

Все більше значення для будівельної галузі набуває виставка споживчої електроніки Consumer Electronics Show, що щорічно проходить в січні в Лас-Вегасі, США, за підтримки асоціації Consumer Electronics Association

9 Лют 2022, 10:30

eye-icon

20

comment-icon

0

Трансформація Terex MP напередодні нової ери цифрових технологій

Трансформація Terex MP напередодні нової ери цифрових технологій

Останні кілька років бізнес-сегмент Terex Materials Processing (Terex MP), що спеціалізується на проєктуванні та виробництві дробильно-сортувального обладнання, активно розробляє нові цифрові продукти в різних областях, у тому числі системи управління товарно-матеріальними запасами, телематичні системи, а також системи eCommerce.

4 Лют 2022, 10:00

eye-icon

27

comment-icon

0

Advertisement